Om allt eller inget

Thursday, December 20, 2007

Så vankas det semester

Äntligen! Det har varit en ruggigt seg sista vecka. Nu är det bara en dag kvar och sedan en veckas semester. Prinsessan lämnar mig stick i stäv och drar söder ut till regnet. Appropå väder. Här har det varit stadiga minusgrader i snart en vecka, men var fan är nederbörden? Det kändes som om vi hade en bra chans på en vit jul men då väljer farbror frost att frånvara. Va fan handlar det om?

Tyvärr har det inte hänt så mycket för min del de senaste dagarna som är värt att berätta om på detta offentliga forum. Dagarna två som fäljer kommer att vigas till julklappshandel och det värsta är kvar. Ni killar där ute vet vad jag pratar om. Flickvännen! Det är fan med kniven mot strupen man stressar fram, tacklar och förbannar för att hitta det perfekta. Löser man det inte så kan veckan efter julafton bestå i kalla handen om ni förstår vad jag menar. Dessutom har jag ännu mer press på mig efter "stänga av tv:n"-incidenten.

By the way, jag har druckit en halv flaska vin och känner mig småpackad.

.:danquen is santa:.

1 Comments:

  • At 7:49 am, Anonymous Anonymous said…

    Ja, det är den klart viktigaste klappen du har kvar. Lycka till!

     

Post a Comment

<< Home