Om allt eller inget

Thursday, December 06, 2007

Inget

Det har inte hänt så mycket efter tv-incidenten. Det är numera ganska spänt i sovrummet. Jag har fått stänga av tv'n två kvällar i rad. Det har inte varit något snack.

Princessan var nyligen i Paris. I Paris fick hon av hotellstäderskan(!) en sprayflaska som är en halvmeter lång med doft. Enligt princessan så dofter denna spray fantastiskt gott och den användes tydligen flitigt på hotellet. Förmodligen doftar den inte utan luktar. Men allt som kommer från Paris är fantastiskt. Princessan har fått för sig att vi skall börja använda den här hemma. Jag har ifrågasatt det hela då jag inte tycker att vi har några obehagliga lukter att dölja här hemma. Det är tydligen fantastiskt at använda sprayen. För mig ser det ut som en vanligt muggspray som man använder för att dölja obehagliga lukter. Hur fräsht är det att spraya runt i lägenheten med en muggspray?

På jobbet har vi en muggspray med lukten tallbarr. Den luktar inte tallbarr för fem öre utan den luktar jävligt stark parfym. Så där som dom fina damerna på bussen som man inte kan andas i närheten av. Det snubbiga är att när det luktar starkt av muggsprayen på jobbmuggen då vet man att det är någon som gjort något smått olagligt där inne. Då vill man helst inte andas.

Jag blir fånge i mitt eget hem.

.:danquen is bullied:.

2 Comments:

  • At 7:46 am, Anonymous Anonymous said…

    mmmm...doftspray från Paris...

     
  • At 10:50 am, Anonymous Anonymous said…

    Nej det är en muggspray och den är stor som en bazooka!

     

Post a Comment

<< Home