Om allt eller inget

Tuesday, December 04, 2007

Snuva

Nu avlöser åkommorna varandra. Först spritallergi och sedan höstförkylningen. Det gäller att vara stark så åkommorna inte knäcker mig. Jag lovar, jag kommer komma tillbaka starkare än någonsin.

Jag och prinsessan har en lite ritual på kvällarna i sängen... Vi brukar kolla lite på tv i sängen innan vi sussar in eller hittar på annat. För att det inte skall bli tjaffs om vem som skall gå upp och knäppa av tv'n så brukar vi göra det varranan gång. Lotta lägger inte allt på minnet, däribland denna ritual så jag brukar säga varje kväll att det är hennes tur att knäppa av tv'n. Ofta går hon på det. Det är fult, jag vet. Igår upptäckte hon sitt misstag när jag inte kunde hålla mig för garv. Nu är det roliga slut. Det roliga har pågått ganska länge.

.:danquen is full of shit:.

4 Comments:

  • At 10:17 am, Anonymous Anonymous said…

    I kba använder vi fjärrkontroll...

     
  • At 10:18 am, Anonymous Anonymous said…

    ...men det var jävligt roligt, mina kollegor skrattar också...

     
  • At 10:26 am, Blogger danquen said…

    Jo men Christin. Man måste ju stänga av på knappen på tv'n, annars kan ju den sprängas (bildrör). Det är farligt.

     
  • At 9:16 am, Anonymous Anonymous said…

    Varför kommenterar inte Lotta detta?

     

Post a Comment

<< Home