Om allt eller inget

Thursday, March 23, 2006

Rädd...

Det är trist att det är så lite kommentarer i Bloggen. Kommentarer är som bränsle för moppen eller socker i jäsningsprocessen. Jag vet ju att det finns individer som läser här (om än ganska sällan) men ej kommenterar innehållet. Kan det vara så att folk är rädda för att staten bedriver åsiktsregistrering som på den gamla goda tiden? Hade det varit så så hade jag förmodligen blivit straffad med att inte röra mig närmre än 100 meter från Råsunda. Seså gott folk, ge mig vad jag tål. Obs, jag är svag och rädd.

/danquen

4 Comments:

  • At 10:02 pm, Anonymous Anonymous said…

    Hej hopp! Jag får väl skriva nåt då. Imorgon är min sista dag i skolan... ever. / Christin

     
  • At 11:14 am, Blogger danquen said…

    Grattis Christin! Bara så att du vet, vi slutar aldrig i skolan. Alla går vi i livets skola för att hitta våra vägar. Lite synd att inte kvänumbruttan skriver något. Hon är lite som Greta Garbo på denna sidan, man vet att hon är här men hon syns inte till.

    Återigen Grattis och jag skall ta väl hand om din man när han kommer upp.

    /danquen

     
  • At 6:20 pm, Anonymous Anonymous said…

    Nä, nu får du skriva nåt nytt som man kan kommentera. Det har ju till och med varit match...

    / Christin

     
  • At 1:18 pm, Anonymous Anonymous said…

    Här händer det inte mycket ... Trodde att en blogg innebar relativt upprepad uppdatering. Finns det t ex. inte ett nyligen trevligt inköp att yttra sig om? Eller en stundande semester att tråna efter? Eller en liten redogörelse för hur du brukar dansa runt granen, lyssnandes på en gammal LP-skiva, när det vankas jul?

    Bara undrar /Lotta

     

Post a Comment

<< Home